دندانپزشک کودکان با بیهوشی
نوشته شده توسط : دکتر فدرا یوسف پور

 دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال

دندانپزشک کودکان با بیهوشی

بیشتر کودکان برای درمان دهان و دندان های خود دچار ترس و اضطراب می گردند که این موضوع می تواند موجب ایجاد مشکلات در درمان دندان کودکان شود اما امروزه با پیشرفت علم روش های گوناگونی وجود دارد تا کودکان و اطفال را در زمان درمان بتوان کنترل نمود یکی از این روش ها برای کنترل کودکان درمان تحت بیهوشی و آرام بخش برای ترمیم دندان کودکان می باشد. اکثر والدین از بیهوشی کودکان برای درمان دندان ها و عوارض ناشی از آن برای کودکان خود نگران می باشند. 
در کیلینیک دکتر فدرا یوسف پور درمان کودکان تحت بیهوشی و آرام بخش با بهترین تجهیزات روز صورت می گیرد دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال می باشد که دارای بیش از یک دهه سابقه کار درخشان در زمینه دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال می باشد.
 

 

انواع بیهوشی و آرام بخش دندانپزشکی کودکان

کودکان کم سن و سال و همچنین کودکانی که دارای مشکلات جسمی و ذهنی می باشند همکاری لازم در مطب دندانپزشکی با پزشک ندارند با درمان اصولی دندان ها تحت بیهوشی یا آرام بخش می توان از مشکلات بسیاری که می تواند برای کودکان و اطفال دردسر ساز گردد جلوگیری نمایید. در روش درمان تحت بیهوشی انواع روش ها صورت می گیرد که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره شده است. 





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: